ZgONEK

*
Regulamin
« dnia: Października 10, 2017, 22:10 »
§ 1 KULTURA ORAZ ZACHOWANIE NA SERWERZE

1. Zakaz używania jakiejkolwiek odmiany tak zwanej "łaciny podwórkowej" (bluzgi, obelgi, wyzwiska etc.) w każdym języku. Nie ma tłumaczenia "bo on zaczął".
2. Zakaz korzystania z nicków:
- obrażających innych graczy,
- należących do innych graczy,
- rasistowskich, nazistowskich, wulgarnych,
- podobnych do nicków administratorów.
3. BINDY na czacie gry są dopuszczalne, ale nie FLOODowanie (spamowanie). Czat gry ma być klarowny.
4. Reklamowanie innych serwerów, stron oraz prowadzenie rekrutacji nie związanej z naszym serwerem jest niedopuszczalne.
5. Krytykowanie działalności adminów na chacie gry jest niedozwolone. Od tego jest forum bądź właściciele serwera.

§ 2 ROZGRYWKA

1. Zabronione jest korzystanie z:
- granatnika (grenade launcher),
- ostatniego bastionu (last stand),
- męczennika (martydrom),
- scroll shoot'a, rapidfire (kółko myszki itp.),
- ze wspomagaczy (wh, aim bot, no recoil, itp.).
2. Niedopuszczalne jest BLOKOWANIE przejść/wejść oraz innych wąskich fragmentów map, gdzie dwóch graczy nie jest w stanie przejść koło siebie a jedynie “gęsiego”.
3. Glitch'e nie są zabronione ale obowiązują na nich normalne zasady. Natomiast zabrania się wychodzenie poza mapę oraz patrzenie przez ściany które znikają.
4. Kampienie jest zabronione. Wyjątek stanowi snajper (nie dotyczy snajpera podczas S&D w czasie ataku jego drużyny).
5. Pingi nie mogą przekraczać wartości 200 (przez około 10 sekund).
6. Przy stanie powyżej 16 graczy na serwerze, osoby na widzu (spectator) mają obowiązek dołączyć do gry bądź opuścić serwer, inaczej zostaną usunięte z serwera.
7. Drużyny dzielimy po równo (auto-balance).
8. Zabroniona dywersja drużyny (np. rzucenie granatu pod nogi swojego teamu i szybkie przejście do drużyny przeciwnej).

§ 3 REGULAMIN ADMINISTRATORÓW

1. Administrator jest by pomagać graczom. Decyzje Admina są zawsze takie, aby służyły jak największemu ogółowi graczy w danym momencie będących na serwerze, a nie tylko garstce osób.
2. Admin sprawdza zgłoszenia graczy na temat łamania regulaminu przez innych graczy.
3. Admin ma prawo wymierzać kary nie wchodząc na widza tylko gdy z własnych spostrzeżeń zauważył naruszenie regulaminu.
4. Naruszenie zasad serwera należy zgłaszać na Forum w dziale BANy (podać nick gracza oraz mniej więcej czas zajścia/opis nieprzyjemnej sytuacji). Administracja serwera nie traktuje tego jako donosicielstwo, a jedynie odbieramy to jako pomoc ze strony graczy w utrzymaniu przyjaznej atmosfery na serwerze! W razie obaw powyższego, prosimy o zgłoszenia nieprzyjemnych sytuacji na PM któregoś z administratorów.
5. Admin serwera ma zawsze rację! Nie podlegają one kwestionowaniu. Jeśli gracz czuje się pokrzywdzony przychodzi z opisem danej sytuacji na nasze Forum. Każda sytuacja zostanie rozpatrzona przez całą administrację serwera. Admin jest odpowiedzialny za swoje działania przed graczami i pozostałymi adminami. Ma obowiązek się ustosunkować do złożonej na niego przez gracza skargi (na Forum). Brak reakcji na skargę traktowany będzie jako tumiwisizm co jest jak najgorzej widziane na naszym serwerze.
6. Administrator może wyrzucić gracza bez powodu tylko w wyjątkowych sytuacjach.
7. Admin zobowiązany jest do egzekwowania na graczach wypełniania celów mapki. To nie jest zwykły serwer public. Tutaj staramy się grać zespołowo, wypełniając cele mapki razem z innymi graczami.
8. Admin nakręca grę za pomocą komunikacji w grze. Zachęca do tego innych.
9. Admin jest zobowiązany do używania tagu naszej społeczności (PZ#Nick).
10. Notoryczne karygodne zachowania graczy - poparte wcześniejszymi warnami/kickami/temp banami - zgłasza na forum do wypłacenia bana długo terminowego.

§ 4 KARY

1. 1 Paragraf - warn, kick, tempban (3 dni max).
2. 2 Paragraf - warn, kick, tempban (7 dni max) Wyjątek stanowi korzystanie ze wspomagaczy (permban).
3. 3 Paragraf - nieprzestrzeganie zasad przez administratorów może grozić utratą praw administratora. Szczegółowy opis regulaminu administratora w dziale Admin Zone.
4. Omijanie banów czasowych poprzez zmianę klucza będzie skutkować banem dożywotnim, natomiast omijanie bana dożywotniego skutkuje blokadą adresu IP gracza.

§ 5 ZASADY OGÓLNE

1. Granie na serwerze ProtoZone jest jednoznaczne z akceptacją tego REGULAMINU.
2. Regulamin może ulec zmianie, bez specjalnego powiadamiania o tym użytkowników serwera. Zachęcamy do częstego odwiedzania Forum i bieżącego sprawdzania regulaminu.
3. Zasady Regulaminu są “z życia wzięte”, na podstawie wielomiesięcznych obserwacji, są po to, aby ułatwić/uprzyjemnić grę. Zasady zawarte w tym Regulaminie mogą działać “czasowo wstecz”.

§ 6 BAZA DANYCH

Elementem niezbędnym do poprawnego funkcjonowania serwera jest baza danych służąca do przechowywania informacji o aktualnych i stosowanych w przeszłości wobec graczy karach (banach i kickach). Informacje w niej zebrane są ogólnie dostępne, jednak w całości nigdy nie będzie ona przekazana żadnym osobom, ani podmiotom trzecim. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za włamania hackerskie mające na celu pozyskanie danych z bazy. Łącząc się z serwerem zgadzasz się na zbieranie takich danych jak: ban-id, client, typ bana, data dodania i wygaśnięcia bana, powód bana.


Przypominamy, że serwer jest własnością prywatną i zdanie właścicieli oraz administratorów jest ostateczne i niepodważalne.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 04, 2017, 22:10 wysłana przez PZ#Jeregor »