Offline Klex

*
  • ***
  • 39
  • +1/-0
  • Kto prowadzi ? Pan Klex jasna sprawa ;)
Origin
« dnia: Czerwiec 25, 2018, 11:11 »
Cześć !
Panowie potrzebuje pomocy.
Odzyskiwał ktoś kiedyś konto Origin ?
Córka grała w simsy na kompie po jakimś czasie chciała się przesiąść z gra na laptopa... po instalacji Orgina próba uruchomienia i na kompie i na laptopie była niemożliwa.
Wyskakuje komunikat że klucz został już wykorzastny.
Proszę o sugestię.

Offline `iw3mp.exe®

*
  • *****
  • 713
  • +4/-2
  • `iw3mp.exe will never stopped working
    • Grupa ProtoZone
Odp: Origin
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 25, 2018, 14:02 »
Nie da się używać jednego konta na kilku PC na raz. Jak by tak było to przykładowo, ja zrzucam się ze znajomymi na jakiś tytuł i sobie wszyscy w niego gamy pod jednym ID Origin. To samo się tyczy innych platform, Steam czy uPlay.
Wszystkie informacje o instalacji są wysyłane do EA w tym na jakim sprzęcie oraz kompilacji systemu. Spróbuj odinstalować soft na którymś PC i spróbować ponownie.
Ale najlepiej odpowiedzi szukać -> https://help.ea.com/pl/contact-us/ Ja nawet kontaktowałem się telefonicznie jak zapomniałem meila do konta bo nie było innego sposobu.

`iw3mp.exe will never stopped working

Offline Klex

*
  • ***
  • 39
  • +1/-0
  • Kto prowadzi ? Pan Klex jasna sprawa ;)
Odp: Origin
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 25, 2018, 17:05 »
Wiesz co problem jak się dowiedziałem był już zanim zainstalowałem Origina na laptopie.
Wyskakiwał ten sam komunikat.
Dzięki za pomoc.
Dam znać jak mi poszło :)